Selinisi Merhaba 36 haftalığım doğumum yaklaştı henüz sezeryan günü almadım. Devlete gidiyorum ancak randevu en erken 2 hafta sonraya buluyorum. Nasil oluyor bilgisi olan varmi?
Gizemengin35 Selinisi cnm bnd devlete gdyrm kendi doktorun kimse randevuya gerek yok sana bakmak zorunda doğumun yaklastigi için bnd alamamistim gidince sıra aldım baktı bakıyorlar
gudmorningbeya Selinisi ben de iki hafta sonrasına buluyorum sırf devlette doğurma ihtimalim var diye oraya gidiyorum yoksa gerçekten uğraşılacak şey değil
Gizemengin35 Selinisi acilden giriş alıyorum kadın doğuma doktorum nobetci oluyor orada polikinlikdede danışmadan alıyorum 182 arayınca çok ileri tarih atıyor
Cerenoruc Ben doğumumu devlette yaptım 20 gün önce, devlet takipliydim doktorum randevusuz her hafta alıyordu son zamanlarda o şekilde oluyor benim bildiğim ama il den ile farklılık gösteriyor olabilir belki
Gizemengin35 gudmorningbeya hep özel takipliydim zam üstüne zam yüzünden devlete döndük hayaller hayatlar işte
Bebis- Selinisi siz gebesiniz size randevu gerekmez muaniye ederler sıra verirler ben hiç randevu almadım doktor ne zaman geleceğimi söylüyordu bende sıra alıyordum sıram gelince muaniye olup gidiyordum devlet hastanesinde
seizetheday Selinisi doktor kendisi şu tarihte gel diyordu randevu nasıl alıcam dersem kendisi kağıt imzalayıp veriyordu bana son haftalarda sıkıntı yapmıyorlar bilmiyorum her hastane aynı mı
Maryhoney Selinisi devlette 36 haftadan sonra mhrsden randevu almaya gerek yok çünkü her yerde kabul ederler kayıt için
Fik Maryhoney devlette 36 haftadan sonra mhrsden randevu almaya gerek yok Evet canım bu doğru randevusuz gidiyorum ben hep kontrollere
cgdm_alparslan Selinisi Hiç bekleme direk git Danışmaya ramdevunu al. Zaten 32 den sonra genelde her ilde veriyorlar hastaneye direk gittiğinde.