İlk 2ay yasak dıye bılıyorum bende. 2-8 arası olabılırmiş. Ben 8.ayımdayım gecen hafta kanal yaptırdım düşün😂 cunku cıdden mecbur kaldım. Yeırnde duramıyosun bebek etkılenıyor bı yandan hıssedıyorum sankı cocuk ındı gıbı gelıyo benım üzümtümden hatta. Sonra kendı doktorum sen bızım ıcın onemlısın dıyınce dış yapıldı tabı , sonra diş etı cekılmem oldu 3 haftadır vala ne yıyorum ne ıcıyorum bellı değil bıde bu sıcaklarda soguk ıcememek Çile. Hamılelıkte herkes dıyo diş problemı cok olurmuş 🥲🥲