Ireeeeem xbebegimx benim tamamen geçmedi aralıklarla şiddeti düşük olsa da yine kasılıyorum ama eskisi gibi değil sanırım progestan baya iyi geldi :) ama yine de nolur nolmaz hep istirahat halindeyim 5 güne kontrolüm var hemen geçsin istiyorum
xbebegimx Ireeeeem aynen yorulunca bi de suyu az icince cogaliyor magnezyumla progestan ikisi iyi geliyor insallah bian once gecer su son haftalar
Ireeeeem 1159098263 teşekkür ederim 🙏 bir sebebi yok tansiyon şeker gibi bi hastalığımda yok genelde onlarda oluyormuş. Ya da su fazlalığı varsa oluyormuş ama hiçbiri yok. İlaç ve istirahat yatıyorum devamlı günlerin geçmesini bekliyorum
ZeynePerolLl Sehrazatt bişey sorucam bende sizinle aynı haftadayim da doktor kontrolüne bu haftadan sonra ne sıklıkla gideceksiniz
Sehrazatt ZeynePerolLl 34 den sonra iki haftada bir kontrol ve nst yapıcak benim doktorum. Doktordan doktora değişiyor Muş sanırım 🌸