Gamze4127 Kızlar 33+3 deyim bu son günlerde olmaya başladı birden tuvalet ihtiyacım oluyor hissediyorum hep ani olarak ama daha kalkmadan istem dışı sızıp gidiyor sizde oluyor mu ne yapmalı?
Blueberry0 Gamze4127 21+5im asla tutamıyorum direk wc gitmem gerekiyor bi kere 2-3 damla kaçırmıştım evet 🥲
AsyA_34 Gamze4127 Bende 25+1 haftalığım bazen hapşırırken kaçıyor 🤣 bazen de çok sıkıştırıyor tuvalete koşmasam yaparım valla😂
__mom1 Gamze4127 olması çok normal ben 30 haftayım hiç kaçırma olmadı şuan ama kaçıracak gibi hissettiğim çok oluyor. Bebek mesaneme çok baskı yapıyor kafası tam orda doktor da söyledi. İleri haftalarda kaçırma gibi problemler de olması normalmiş
Gamze4127 Blueberry0 aniden geliyor aniden istem dışı kaçıyor çok sinirim bozuluyor dışarı çıkamıyorum doğru düzgün. Kaslarım yok oluyor sanki o an nasıl yaparız acaba
Blueberry0 Gamze4127 bu sorun herkeste var ya çok duydum çözümü yok maalesef bende evden çıkamıyorum resmen 🫠
Gamze4127 AsyA_34 evet en son ayakları o tarafta idi. Küçük dokunuşlar yapar dedi doktor ama kendimi bazen kötü hissediyorum
Bimiyendis Ben 20+1 deyim, 1 2 haftadır sıkışık olmamama rağmen bazen hapşurduğumda altına kaçırıyorum. Çok kötü bir duygu ya 😂 yürüyüşe çıkalım dedik çarşının ortasında hapşurup altıma kaçırdım çocuk gibi. Hamilelikte normal diyorlar böyle şeylere
Gamze4127 Bimiyendis evet bende duydum ama genelde 35 37 gibi dediler bende başladı bile gece tuvalete çıkmalar vs ohooo
Gamze4127 Blueberry0 öyle oluyor cidden insan bi yere gitmeye korkuyor. Hapşırma olsun veya durduk yerebi bakıyorum sızmış
__mom1 Gamze4127 biz bugün ultrasonda baktık kafası orda ayağını da oraya koymuş artık bu bebelerin bizle ne zoru varsa 😁😁 doktorum diyor iyice mesaneye yerleşmiş 😄