Papatyam17 Kızlar geçen ebebekten Molfix yenidoğan bebek bezi aldık ama yenidoğan bebek için aşırı küçük geldi bana onların yenidoğan ayrı 1 numara ayrı mı oluyor acaba aklıma takıldı
Blueberry0 Papatyam17 1 num yenidoğan için zaten bakmayın öyle göründüğüne Tam onlara göre boyu aslında 🥰
Nurr_22_22 Papatyam17 doğru almissin banada ilk küçük gelmişti ama bezi bağlayınca büyük bile duruyor
Aysee1123 Papatyam17 Hangi paket o rengi ney ? Mavi paket aldım ben 1 no 2-5 kg arası. 1 den başlıyor diye biliyorum molfixte yenidoğan olarak hiç görmedim