Prensesim77 öncelikle rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin ben çok istedim normal Doğum olmasını sancım vardı açılmam da vardı ama suyum bitmek üzereydi açılmada yeterince hızla ilerlemediği icin oğlumda 4 kilo üzeri doğduğu icin mecbur sezeryan oldum sezeryanın söyle sıkıntıları var normal Doğum da olduğu gibi hemen ayağa kalkamıyorsunuz yürürken acı cekiyosunuz ama mümkün olduğunca yürüdükçe vücut alışıyor acılarda hafifliyor yatakta rahat yatamıyosunuz bi süre sağa sola döneniyorsunuz ama dediğim gibi hareket ettikçe acılar da geçiyor bide ne kadar zaman geçerse geçsin üşütme durumunda dikiş yerinizde sızlama oluyor hep bi uyuşukluk hissediyorsunuz o bölgede yani normal yapabilmeye müsaitseniz açılmanız olursa çatı darlığınız yoksa kesinlikle normal Doğum yapın ama mümkün olmazsa da sezeryandan da korkmayın hiçbir Doğum kolay değil ama geçiyor yanı acılar da geçiyor zorluklarda meleğinize odaklanın siz onunla geciriceginiz güzel zamanları hayırlı doğumunuz olsun insallah 😊