Ben 255 le öğrenip sabahına doktora gittim 320 olmuştu doktorum rahim duvarı kalınlaşman var gebelik oluşmuş ama 15 gün sonra gene gel dedi benim bayrama denk geldiği için böyle oldu istersen git en azından folik asit başlatır bana öyle yapmıştı veya bidaha kan ister