Hanimalr merhaba. Bugün öğlen lavabodan kalkinca kanamam olduğunu farkettim ama bu binyara kabuğu kaldırmış gibi bir kanamaydi. Doktora gittim nst usg ve cayi muayenesi sonucu bir sorun olmadigi soylendi eve gekince de camasirimda lekelenme seklinde kanamalarim devam etti. Sizce neden olmuştur. Herhangi bir sanci durumum da yok. Ilk gebeliğim benimde . Sizce ne yapmalıyım