Nisaiste Hanımlar vajinal mantar var geçti biraz ama Mantar varken hamike kalınır mı böyle bişey yaşayan oldu mu reglimin üstünden 4 gün geçti ama şuan mide bulantım var ki ben bu ay 2 defa regl oldum
Nazlikrks Nisaiste hamileliğimin en başından beri vajinal mantarım var 37+3 teyim şuan yani hamilelige engel değil
Nisaiste Liya98 yerleşme benim bildiğim 2 gün kahverengi leke gelir değil mi ama benimkisi önce kahverengi leke geldi sonra kırmızı kan vajünal mantae varken bir de
Gizemmm35 Nazlikrks bende de var herhalde çok kaşıntı yapiyor hastaneye gitsem alttan bakarlar mi acaba baktırmak istemiyorum hiç 20+4 haftaligim 😔
Nazlikrks Gizemmm35 bende kaşıntı yok ama ben hamile kalmadan önce vardı bilmiyorum benim doğumum yaklaştığı için hep alttan bakıyorlar fitil kullanıyorum ara ara ne yazikki bir türlü geçmedi doğumdan sonra tekrar Kadın hastalıklarına muayene olucam