EmiAmir Selam arkadaşlar doktorumun tavsiyesiyle duphaston kullanıyorum bir kaç aydır adet oldum bitti,1 hafta sonra yani bu gün afedersiniz tuvaletimi yaptım silinirken çok az kahvemsi akıntım oldu sonra hiç olmadi ağrım falan yol yani.Normalmidir???