Öncelikle iyakşamlar bende tecrübemi paylaşmak istedim benim ilk çocuğumu ( oğlumu) 20 yaşında doğurdum aynı sizin gibi sese alıştırarak uyuttum, çok rahat etmişdim o dönemleri o uyurken evde tüm işlerimi yapardım ne kapı ziline ne elektrik süpürge sesine uyanırdı, şimdi büyüdü tam 21 yaşına geldi ama o zamanlar sese alıştırdığımın olumsuz taraflarını yaşıyoruz malesef hiç bir sese uyanmıyor hep bu üzden işe geç kalıyor bir kaç kere anahtarı unutduk o da evde yatıyordu düşünün eve çilingirle girdik bir saat zil sesine uyanmadı😁şimdi tam 41 yaşında yeniden kızıma hamileyim Allah nasip ederse 3 ay sonra kavuşucaz, inanın o kadar tereddütlerim var ki nasıl yapsam bilemiyorum. Oğlumda yaşadığım tecrübe ya kızımda da olsa diye korkuyorum. O üzden çok kararsızım