Ben dişimden çok çektim hamileyken özel kliniğe gidiyordum. Röntgene sokmak istemedi doktor. Filimsiz yapabildigim kadar yaparım dedi ve uyuşturma dan yaptı iki kanal tedavisi iki dolguyu. Kadın doğum doktorum yapılabilir diye kağıt imzaladı ama dişcim kesinlikle uyuşturma taraftarı değildi 🥺