26 yaşındayım 2. Sezeryanımı olacağım ve cok korkuyorum agrılardan acılardan ilk bebegimde cok zor bi süreçten geçtim tüpleri bağlatmayı düşündüm ama eşim istemiyor 3. Cocuguda ben istemiyorum vucudum bunu kaldırmaz kemdim minyom tipliyim ve gebelikelerim başından sonuna migde bulantısı ve yanmasıyla geciyor rahat bi gebelik gecirmedim surekli ağrılar bunun icin ve maddi yönden istemiyorum tuleri baglar larmı acaba..