busra_ulcay153 Tecrübeli anneler hangi bebek bezini önerirsiniz hangisini almalıyım sizce orta bütçeli ve güzel birşeyler önerirseniz çok memnun kalırım
Papatyamoms busra_ulcay153 orta hallı en sevılen slepy baby turco ıkısınıde tercih etmem bımın jeny willysini mıgrosun mınıesını tercıh ederım Ben molfıx alacağım
BirazbundanBirazondan1 busra_ulcay153 benim etrafımda hep sleepy önerdiler. Bende denemek için 1 paket 42 lik sleepy aldım. Marketen aldım yanlış hatırlamıyorsam 77 TL ydi.
busra_ulcay153 KuzeyinAnnesi10 ne kadara alıyorsunuz sorması ayıp değilse fiyat konusundaysa bilgilenmem istiyorum
KuzeyinAnnesi10 busra_ulcay153 200 tlye almıştım 180 tanesini hepsiburadadan da 1 lana 1 bedava vardı canım şuan artmış fiyatları stok yaptım 1 ve 3 numaralardan 2 şer tane paket. 2 numara hiç almadım almayı düşünmüyorum 3 le fark yokmuş arasında
Papatyamoms busra_ulcay153 les gıbı sıdık kokusu ve altında sarkan 5 kg bi poşet varmış gibi duruyor benım sevmedıgım şeyler o yüzden tercih etmem
busra_ulcay153 Herkesin yorumu farklı birbirinden çoğunluk ne derse onu alırım herkes fikrini yazabilir mi arkadaşlar
theAna busra_ulcay153 bimin bezi çok güzel uygun fiyatlı arıyorsanız. Minnieste çok beğendim ben ama kişiye göre değişir
busra_ulcay153 theAna minnies markasını ilk defa diyorum burdan değişik geldi ama insanlar öneriyor bunu araştırıcam
theAna busra_ulcay153 migrosun bezi. Ben de çok duydum Türkiyeye gittiğimde denedim fiyatı çok uygundu pişik vs yapmadı. Sleepy kullanıyoruz normalde doğduğundan beri ondan da memnunuz ama her bebeğe bir olmuyor o yüzden demedim onu.
Agg0207 busra_ulcay153 baby turco natural aldm ikinci bebeğim ilkinde 2 sene Molfix kullandım çok memnundum ama her geçen gün fiyatları artıyor ve çise kakaya gidiyor. İçerik olarak baby turco natural de çok iyi temiz canım biraz daha hesaplı bence
bebisiminannesi_ Baby turco ve sleepy pisik yaptı bizde bebegimin cildi çok hassas molfix kullanıyorum 100 lusu 230 tl hepsiburada da uyguna geliyor
sevgi9654 ben 1 numarayı sleepy natural aldım çevremdekiler sleepyden hiç memnun olmadıklarını pişik, sızdırma yaptırdığını söylediler. ben de 2 ve 3 numarayı molfix aldım.
Ebebe Goon u da bir arastirabilirsin ondan da çok memnun olan var. Ben Prima stokladim zamanında iyiki de stoklamisim. Şuan hayatta alinmazmis