angel4545 Cansu-can onların size söylemesi lazım doktorunuza da gönderiyorlar birde atın olmazsa bana düşük risk yazmıştı panoroma ingilizce olarak
Srzrk Cansu-can Genoks AŞAĞIDAKİ HASTALIKLAR İLE İLGİLİ YÜKSEK RİSK SAPTANMAMIŞTIR gibi bir cümle yazıyordu
Aysuturkay Cansu-can aşağıda incelenen parametreler için yüksek risk saptanmamıştır yazması gerekiyor 🙏🏻
Anonimos Bu test ile cinsiyet de tespit ediliyor mı acaba? Bir de bu testi kaçınca hafta yapabiliyoruz? Fiyatı nedir? Kan alınarak mı yapılıyor?
Aysuturkay Anonimos evet cinsiyetii erken öğrenmek isteyen ailelerde yaptırıyor, 10-12 hafta arası yapılıyor ben de genoksta yaptırdım 4 ay önce 7.500 liraydı fiyatı
Kubrakarahan Cansu-can yok bebekten aldıkları dna oranı o %3 ve altında ise çok güvenilir olmuyor bildiğim kadarıyla %5 gayet ideal yeterli çok sevindim adınıza beklemek cok zor oluyor başımdan geçtiği için biliyorum cinsiyetiniz neymiş🥳
e_blue_sky_a Cansu-can kaç sayfa geldi sonuç size bana 4sayfa sonuç atmışlar düşük risk yazıyor hepsinde