Folibol kabızlık da yapıyor. Hamilelikten önce kulöanmıştım ben. Ben solgarın folik asitini kullandım hiç bir sorunla karşılaşmadım, içerik olarak da en iyilerinden deniliyor. Öneririm. Doktoruma da danıştım o da gayet iyi demişti. Zaten bell bir haftadan sonra multivitamin veriliyor, onların içinde de folik asit oluyor