fatmaa_aytkn07 7.5 aylık hamileyim heryerimde böyle şeyler çıktı mantar diyorlar hiç bişey geçirmiyo yaşayan varmı
Bride_6470 fatmaa_aytkn07 acile gidin gösterin kesin ihmal etmeyin bunu hamilesiniz bide ihmale gelmez hemen ilgilenirler hamileyim diyince
Ustunneliff fatmaa_aytkn07 benim kedim aldığımızda mantar hastasıymış ondan banada geçmişti. Travozol krem ve bir tane sprey kullanmıştım geçmesi çok uzun sürüyor nerdeyse 2-3 aya yakın geçmemişti şimdi izi bile yok
Zeynep_ze fatmaa_aytkn07 yani bende mantar var ama böyle değil hamilelikten öncede vardı küçük ve kahverengi leke şeklinde ama benimki öncesindede yaz aylarında çıktığı için dert etmedim ama siz bence bi doktora görünün
fatmaa_aytkn07 Bride_6470 ya kaç aylardır uğraşıyorum geçmiyo hap vs de kullanamıyorum hamile olduğum için bağışıklık sistemim düşük olduğundan geçmiyo hiçbi şekilde