ppinarzg Hafta nst kızlar doktor bu nst çok düşük dedi anlayan var mı normal mi kalp atışları 130 120lerdeydi çoğu zaman,
MerveTeyze Buradan yorumlamak zor sanki bebek uyku modunda gibi başka nts var mı hep mi böyle benim sancılar başladı 140civarı ama dönemine göre değişir oradan karşılaştırma yapamayız