tugbaclkoca 5 hafta 3 günlük gittim dr ye, keseyi gördü bebeği göremedi. 4 gün sonra gideceğim dr ye, 6 hafta 6 günlük olacak. Sizce her şey normal mi?? Görünür mü 4 gün sonra??
Arzuss1 5+3 te zaten sadece kese görünür kalp atışı bebek için 6-7.haftalar çağrılır içini ferah tut🙏🏻