Geçen hafta çatı muayenesi oldum bu hafta doğum başlayabilir dedi ama başlamadı 2 gün önce de nst ve ultrasona girdim suyu azalmış plesanta yaşlanıyo dedi 2 gün içinde sancın başlamazsa perşembe yatışını yapalım dedi ne yapılacak hiç bişey bilmiyorum benim gibi olanlar doğumunuz nasıldı ne yapıldı bilgi verir misiniz