Kızlar merhaba 14+2yiz çok şükür ama 1 haftadır idrarımı yaparken ilk anda çok zor geliyor yani şöyle söyleyeyim tam o an sanki vajinamda bi baskı var gibi oluyor bu saniyelik bir durum sonrasında normal bir şekilde idrarımı yapabiliyorum. Buarada canım yanmıyor batma olmuyor sanki baskı var gibi o anlık.
Enfeksiyondan şüphelenmedim günde 4lt 4.5lt su içiyorum hamileliğimden öncede böyleydim suyu çok severim😅 kokulu akıntı, kaşıntı vs yok başına gelmiş olan varmı hiç biraz burda araştırayım dedim ama hep 30 hafta üstü hamile annelerimizde baskı hissi olmuş biraz korktum açıkcası. Pazartesi doktora gideceğim ama bilen varsa yorumlarınızı bekliyorum 🌸