Kızlar ya lütfen dönüş yapabilir misiniz ,tam 2 ay oldu 6haftalik iken düşük yaptım ama kanamam durmuyor normal mi bu ,kesiliyor 5gunde bir adet oluyorum bi kere adet görüyorum o bitince bidaha olduğunda lekelenme şeklinde bu şekilde 2 ay oldu devam ediyor