balkizim_06 Benim için zordu.. Bir yandan sezaryen dikiş ağrısı, bi yandan süt kanallarım tıkandı göğsüm şiş,süt akmıyor bebek yeterince çekemiyor,doymuyor mu diye stres,bi yandan bu çocuk aç mama ver diyenler…Tecrübesizlik… Hayat konforun %95 azalmış,uyku yok,çocuk ağlayınca neden ağlıyor diye strese giriyorsun.Bi yandan ev işleri,yemek, bi yandan durmayan bir bebek.. Belki de tek başıma baktığım için bu kadar zorlandım bilemiyorum. Fizik desen 50kg dümdüz karınlı bir insanken çatlaklarla dolu çıkık bir göbek görüntüsü ve bana kalan fazladan 10 kg.. Eski pantolonlarım diz kapağımdan yukarı çıkmayınca çok ağlamıştım.. Ama bu kişiden kişiye değişen bisey belkide sizin harika geçecektir,kendinizi lohusalık kötü birseymiş gibi şartlamayın 💕