Betulpehlivan Oglum oluyor ikinci gebeliğim buda cok erken gösterdi 12.haftada ögrendim her ikisini de🤣🤣
mom02636 Betulpehlivan maşallah sağlıkla kucağınıza alın bizde ilk oğlumuzu 12+4 de öğrendik bakalım şimdi ikinciyi bekliyoruz 😊😊
hunilimom Betulpehlivan ne kadar guzel 12 haftada görmek istedik yüz üstü dondu gostermedi iki doktorada gittim şuan 14+3 deyiz cuma günü tekrar gidicem 🙏
Betulpehlivan hunilimom benimkiler hep ayakları yukarda oluyo insallaj sizinde kaldırır bacaklarını havaya🤣💕
Busraburakkk hunilimom çikolata ye benimki de yüz üstüudü sonraki hafta çikolata yedim vişne suyu içtim çok net ben bile gördüm organını bacağını öyl Bi ayırmış ki görülmeyeck gibi değildi sırt üstü yatarken yakaladık 😍😍😍❣️
hunilimom Betulpehlivan Inşallah ilk sırt üstü duruyo sonra nasıl oluyoda yüz üstü dönüp daha da göstermiyo inatçı galiba 😂
hunilimom Betulpehlivan en son gittiğimde elini yüzüyle kapatiyodu bilyana dönüyo nasıl bir çocuk var içim de bilemedim😂😂
Asay Bende ilk bebeğimi 10 haftalık öğrendim şimdi ikinciye hamileyim 12 de erkek dedi 13 de yüzde 90 kız dedi bende kaldım şuan belki değişebilir canım
hunilimom Busraburakkk bu cuma doktora gidicem ikili test göstermeye muayene ederse denicem canım saol