Arzuseen Ben pkos hastasıyım çocuğum olmuyor diye gittiğim üç doktor bana inofolici verip denemeye devam et hamile kaldığında gel demişlerdi bilmediğim için o zamanlar sorgulamadım 7-8 ay kullandım salak gibi her ay kalmış mıyımdır diye kafayı yiyordum en azından gerçek tedaviyi uygulayıp hamile kaldığımda folik asit sorunu yaşamadım