Emferr Merhabalar kızlar ilk çocuğumda sezeryan oldum ve çatı muayenesinden çok korkuyorum ve çok çekiniyorum ve ikinciye hamileyim ilkinde sezeryan olduğum için alttan muayene ederlermi doğuma gidersem
kardelen_07 Erken sancılarınız olmazsa muayene etmezler. Yani erkenden sanciniz falan olursa acaba dogummu başlamış diye bakarlar bı, sezeryan olacağım için riske atmazlar bazen birden bire doğum baslayabiliyor