3 haftalık gebeyim d-dimerim 1.02 çıktı kadın doğum covidsin kanında pıhtılaşma var dedi göğüs hastalıklarına yönlendirdi oda covid değilsin bu değeri de takip edicez gebelikte normal dedi artış olursa iğne yazdı zaten kan sulandırıcı onu direk kullanıcaz dedi sizde de oldu mu bu olay kadın doğum düşüğün söz konusu olduğunu da söyledi ama göğüs hastalıkları endişelenme dedi ikilemde kaldım