Daisy0000 Zeynepikranur İlginç bir şekilde kullanmaya başladıktan sonra gaz çıkartmama sorunu arttı, bikaç gün kullanmadım kendi çok rahat çıkarttı.O yüzden kullanmıyorum artık
nerminnn_ Zeynepikranur ben damlasını aldım ıkınıp kızarması daha da arttı 10 günde etki eder dediler faydasını görmeyince damlayı bırakıp şurubunu aldım çok iyi
balevlatlarim3535 Zeynepikranur iyi bir gaz ilacı ama her bebekte aynı etki olmuyor. Kızımda ise yaramamisti deneyip görmek lazım inşallah iyi gelir bebeğinize
Zeynepikranur balevlatlarim3535 inşallah ya bütün damlaları kullandım nerdeyse yapmadıgım bırseyde kalmadı tek ümidim bu