Oscarito41 Ay dursun durdugu yerde zaten debelenip duruyo alttan alttan vuruyo daha 28 haftaligiz hic dolunaya karismasin 🙈😃
birgaripana_ Oscarito41 he yav o haftalarda başlıyor alttan vurması sen bide 34 ol direk çiş torbasını hedef alıyor ruhu çıkıyı insanın 🤣
gudmorningbeya birgaripana_ dolunaydan oldum olası nefret ederim kendimi hiçbir zaman iyi hissetmem ve mutlaka gergin bir şeyler yaşarım dolunay kimi insana iyi gelir kime insana iyi gelmez bana iyi gelmeyen insanlardanım…
AmineSH birgaripana_ şu anda hastanede yatıyormuş sancı çıktı tedbir amaçlı ciğer geliştirici vurdular bakalım ne olacak
cokkasmabeabi birgaripana_ o da uyku ilacı 😂😂😂😂 napım papatya çayı mi içem dur yatcam simdi uyku duası amin 🤦🏻♀️
Oscarito41 birgaripana_ normaldir umaeim birde kiz cocugu asagilarda cok olur diyorlar ondanmidir bilmem.pat diye cikacakmis gibime gelio 🙈🙈🙈🙈
birgaripana_ cokkasmabeabi üfff ne anlarım yeşil meşil ağır bi ilaç sandım 🤣🤣🤣 kzıım orda büyümedim bilmem etmem 🤣
cokkasmabeabi birgaripana_ ağır ağır bağımlılık yapanlardan. Ben zikirle de uyuyamıyorum bu sefer kaç saydım diye ona takılıyorum 😂😂😂
birgaripana_ Oscarito41 aa valla bilemem bende erkek daha cok aşağda olur diye biliyorum benim oğlanlar aşağdaydı hep
Elisaden birgaripana_ Bu dolunay bende baş ağrısı halsizlik yapıyor ya 🤣 adet görmüyorum ayda 1 kere dolunay görüyorum 🤣
birgaripana_ AmineSH yaaa sağ salim kucagına al inşallah. Çiğer geliştirici niye yaptılarki 35 haftadan sonra gerek yok artık aslında