AyseKrtl93 Beta Hcg değeri çok az arttı ve ultrasonda kese görünmüyor ya geç döllenme yada dış gebelik dedi doktor var mı benim gibi olan ?
esmaaypnd Banada dış gebelik olma ihtimali var denilmişti sonra anlaşıldı ki geç döllenme olmuş bide kaç haftalık hamilesiniz yedinci haftada her şey daha net olur
AyseKrtl93 esmaaypnd 4 hafta sanırım şuan 5 gözüküyor ama kese yok 4 olabilir dış gebelik de olabilir dedi
AyseKrtl93 TG123 ilki 150 çıktı ikinci 4 gün sonra 489. Her iki günde katlanması lazımdı dedi çok az yükselmiş dış gebelik dedi
TG123 AyseKrtl93 kesenin görünmesi için betanın en az 1500 olması lazım o da vajinal ultrasonda görülür karından görünmesi için bi 3000 olması gerek umarım dıs gebelik değildir 🙏🏻
AyseKrtl93 TG123 iki testte aynı hastanede 22 temmuzda ilk kan testim. Adetimden 3 gün önce kahverengi akıntı olunca test yaptım ondan sonra kan verdim. Diğer kanda 26 Temmuz Ve dün doktora gitmeden öncede yine kahverengi akıntı oldu ama çok az
AyseKrtl93 TG123 Vajinaldende baktı küçük 1 milim kese gözüküyor ama yine de dış gebelik dedi bilmiyorum bişeyimi gördü acaba
erdmdml AyseKrtl93 canım testleri aynı hastanede mi verdin oranları farklı olabiliyor bence tekrar başka doktora gitmelisin
TG123 AyseKrtl93 böyle bir sey söz konusu bile olamaz dış gebelik olması için hiçbir sey göremiyor olması lazım en ufak bir sey görmesi bile dıs gebelik olmadığı anlamına gelir baska doktora git kesinlikle
Lalelale1 AyseKrtl93 bu görünen keseyi rahim dışında bir yerde gördüyse dış gebelik diyebilir bence de başka bir hastane de muayene olun
Melisa11 Herkese merhaba cumartesi günü muayene için gittiğim doktorum alttan bakınca dış gebelikten şüphelenip beta istedi 28 geldi 2 gün sonra dün çağırdı beta 82 olmuş ama ultrason görüntüsü dış gebelikle uyumlu bir hafta takip edeceğiz dedi 🥹