Fatmakaya158 canım aslında beslenmemde hiç bi düzen yok geç kalkarım kahvaltıyı geç yaparım kahvaltı dediğimde öyle atıştırırım biseyler öğleden sonra evdeki yemekten yerim bi tabak bide akşam eşimle öyle özellikle biseyler yemiyorum hiç bide 40 kiloyla hamile kaldım şuan 46 kıloyum herhalde bebise yarıyo direk sizinkilerde gayet iyi masallah herkesin bünyesi farklı oluyo işte Allah sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin insallah