Caaağnım kızlar❤️Dün gittiğim doktor randevusunda bebeğin 10 gündür sadece 30 gram aldığını görünce doktor beklememeye karar verdi.ilk bebemi(oğlumu) 38+5 de doğurmuştum.3150 gramdı.Bunda(prensesim)şu anki kilomuz 2780 çıktı.Bu haftalarda doğuran var mı?sizce neden kilo almadı.Plesantaya giden kan akışı ,nst normal.Hiç bir anlam veremedim bu duruma!!!
Son olarak sormak istediğim bebeğimin kafası haftasına göre küçük çıkıyor başına böyle bi şey gelen var mı?
Heee bir de dualarınıza talibim.Son bir aydır başımıza gelenler pişmiş tavuğun başına gelmedi aşırı derecede bunaldım düşünmekten uyuyamıyorum asla ama asla.Nooolur bana dua edin canım anne adayları nooolur🤲🏻
(Bir sürü sağlık sorunum var.En önemlisi karaciğer nakli hastasıyım.Oğlumu tedaviyle kucağıma aldım.6 yıl sonra kendiliğinden gelen küçük mucizeme ve bana nooolur dua edin.)