Gunesmoms Toprak0440 canım benimde 34 haftamda oluyordu ama çok sık oluyordu. Doktorda da oldu biraz izledi doktor ve erken doğum riskine girdiğini söyledi 4 doz ciğer geliştirici vuruldum adalat falan başladı şuan 35+5 hala oluyor ama ilacı kestik şuan çünkü 36 dan sonra kullanılmıyormuş çünkü kritik haftayı geçtiğimi söyledi sen şuan kritik haftadasın doktora söyleyip en azından 2 haftalık tedavi almalısın.
Sevdaltun Benimde öyle oluyor 29+4 haftaligm ortada sanki kendini topluyor nefesimi kesiyor snra oynaynca kendi kendine gecyr
DilannBahtiyarr Kızlar bende bu şikayetle gittim ve nst de kasılmam çıktı bir gece yatıştan sonra taburcu oldum ve ilaç kullanıyorum erken doğum önlemek için ciğer geliştirici de vurdular ne olur ne olmaz diye bence bir gidin derim sonradan pişman olmamak için
DilannBahtiyarr DilannBahtiyarr bu arada 33 haftalıkken yaşadım bu durumu şuan 34+2 yim her hafta iğne vuruluyorum
Toprak0440 Gunesmoms sağ tarafa döndüğüm dedaha çok sertleşiyor yapmam gereken bisey var mı en azından doktora gidene kadar
-36ozlem- Toprak0440 Sola yatmani öneririm. Çünkü sağ tarafa yatınca kan dolaşımı yavasliyormus ve daha çok kasiliyorsun. 1 kac gün sola yat düzenli belki bir etkisi olur en azından doktora görünene kadar
Mavi12345 Bende 34 haftalığım aynı durumdan dolayı doktora gittim nst girdim yalancı sancı cıktı bende doktorum olabilir dedi eve geldim