Feraymali etkiliycrk olsa 27 hafta kötü değil kuveze alırlardı diye düşünüyorum. Tabi korkutmak değil amaç biz dr değiliz ama normalde bebekler anne karnında ölünce anneyi zehirliyor diye duydum hep tabi drlar daha iyi bilir bunu göze alıcak kadar da delirmemişlerdir. İnşallah sağ sağlım kucağına alırsın tatlım miniğini