Goksu_argum_1 Kizlr 1ay 6 günlük bebeğim var ve vücudunda sivilceler çıkmış hep ayağında su toplamış doktor şampuadan olabilir dedi dalin kullaniyoduk değiştirdik mustela kullanıyoruz bana kalırsa isilik olmuş gibi ne iyi gelir
Eemoom Goksu_argum_1 su toplamış gibi olmaz ki isilik. Minik minik kırmızı sivilce gibi olur. Pütür pütür. Sivrisinek yemiş olabilir. Su toplamış gibiyse. Kızımın ayağının üstünü ısırmış dışarda. Dediğiniz gibi sanki su toplar gibi olmuş.
Eemoom Goksu_argum_1 su toplaması gibi olanlar isilik değildir muhtemelen. Ama vücutta isilik varsa çözümü Pamuklu kıyafet giydirmek. Ilık duş bide içeriği temiz alkol olmayan gül suyu. Her gün duş aldırıp gül suyu ile siliyorum kızımın vücudunu. İsilik olmuyor. Bazen nadiren olur çok az. Aşırı sıcaksa. Onda da duştan sonra gül suyuyla siliyorum. Ertesi güne geçiyor
funnymummy Goksu_argum_1 malesef benim bebeğimde de var o sıkıntı İsilik var evet o ayrı ama sivilce gibi şeyler de var vücudu kuru kalmış losyon uyguluyorduk yağa geçtik birde antibiyotikli krem verdi doktor onu uyguladık umarım geçer yakın zamanda
peksimetya Goksu_argum_1 ayaklarında derken ayaklarının altında mı tabanında yani ve her ikisinde de mi? Avuç içlerinde de varsa başka bir hastalık olabilir. Benim kızımda ilk öyle başladı biz sıcaktan sürekli elleri ayakları terliyor da oluyor sanmıştık.iyice ilerleyince korkup gittik doktora el ayak ağız hastalığı çıktı 🤦🏻♀️
Goksu_argum_1 peksimetya ayaklarının altında bı kaç tane var üstündedir var ama avuç içlerinde yok üst tarafında 1 2 tane tek var sağlık ocağına götürdük doktor isilikte olabilir alerjik biseyde olabilir dedi şampuaninizi değiştirin bı dedi dalin kullaniyoduk mustela kullanmaya başladık 3 4 gündür
peksimetya Goksu_argum_1 inşallah dediği gibi doktor daha iyi bilir tabi. Biz de keşke başından götürseydik yaz geldi diye terlemekten oldu sanmıştık ama vücudunda hiç yok. Google a yazarsanız çıkar biraz görseller. BaIları çok yoğun korkutmasınlar sizi. Biz 10 günde ateşsiz ağrısız atlsttık çok şükür. Kaşıntı çok yapıyor meret kızım çok kaşıyordu zor tutuyorduk 🤦🏻♀️