Kızlar selam bende bişey sormak istiyorum henüz adetim gecikmedi ama iki gün önce belirtiler yüzünden öylesine test yaptım silik çıktı çok şaşırdım çünkü 3. Bebeğim olucak varsa tekrar test alıp tekrar yaptım yine silik adetime daha 5 gün falan var dün kan verdim kanda çıkmadı ama tansiyon düşüklüğü mide bulantısı yaşıyorum ve çok afedersiniz kusuyorum iki oğlumda da çok kırmızı çıkmıştı testler ilk defa böyle bişey başıma geliyor ve neyapıcağımı bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz başına gelen varmı???