TugbaL Hanımlar nasılsınız bebeklerınızı rahat hissediyor musunuz🌸 bazen cok iyi hissettiyorum basen durgun hissediyorum🥹 yada evham yapıyorum bilmiyorum
sdeniz TugbaL bence evham yapma her an çok hareketli olmuyorlar. Hissediyorsan sıkıntı yok. Ben 32 haftadayim bazen canımı acıtır derecede hareket ediyor bazen de o kadar hareket olmuyor
merveliyyy TugbaL bende 33 haftayım hareket etmeyince meyve falan yiyip yan yatıyorum sabah uyanınca ve gece uyumadan çok hareketli oluyor 🧸
Gamze4127 TugbaL evet bazı günler maşallah ama bazen hiç oynamadı denecek kadar az hareket ediyorlar ama normalmiş yerleri daralıyor malum kilo alıyorlar🤰🐣
Nazalex TugbaL gece uyandırdığı oluyor. Bazen hiç sesi çıkmıyor😂😂 ama en hareketli zamanı ben yemek yerken. Kilosunu çok merak ediyorum pazartesi göreceğim inş 32+1
sdeniz @TugbaL @merveliyyy geceleri uyurken hareketini hissediyor musunuz? Beni uykumdan uyandırıyor hareketleri
Havva-Saribas Bende 32+3 oldum bende bazen hareketlerini hissediyorum bazen hissetmiyorum hissetmeyincede korkuyorum bir seymi oldu diye