Qaribova Merhaba kızlar belimden ağrı vuruyor ve geçmiyor doğum belirtisi ola bilirmi . Rahmimdede sızıltı şeklinde ağrılar var
RSsuer Qaribova Bende 37+1 haftalık hamileyim dün çok bel ağrım ve regl ağrısı gibi ağrım vardı nokta şeklindede kanamam oldu hastaneye gittim 2 cm açıklığım ve sancım çıktı
Qaribova RSsuer ne güzel yaklnda doğurursun peki açıklığı hiss ediyormusun Benim yarın kontrolum var bakalım nolucAk
RSsuer Qaribova Yok hissetmiyorum canım doktor bu hafta olur dedi ama bilmiyorum hayırlısı bakalım ☺️