Ozlm7 ben şubat ayında oldum🥹
7 hafta 6 günlükken kürtaj oldum. 6. Haftada göremedik bebeği bir hafta daha bekledik göremeyince tekrar doktorum beklemenin anlamı yok dedi. Bu büyüklükteki kesede bebeği görmek şart dedi. Çok fazla bulantım vardı bende uzatmak istemedim süreci çok yıpranmıştım. Üzülmeyin sizde olsaydı da sağlıksız olurdu. Tekrardan hayırlı zamanda nasip olsun inşallah 🤍🙏🏻