Ben test yapmazsam hamıle oldugumdan hbrm bile yoktu.. 5 6 haftalıkken öğrendim
Hiç bir belirti yoktu megerse snradan mıde bulantım kusmam oldu benm hayatımda bole bısey görmedim cok zor oluyo yesem bı dert yemesem ayrı bir dert su bıle içemıyodum şuan 25 haftalık olduk cok şükür ıyıleştim…