Saat 5 te durduk yere bir kanama başladı. Yatıyordum hafif kan geldi ayağa kalktım heryer kan gölüne döndü. Bacaklarımdan boşaldı. Eşimi aradım geldi. Altıma bez bastırıp hastabehe gittik. Doktoruöu bekledik yarım saat içinde geldi. Düşük dedim kesin düsük. Doktor geldi kan pıhtılarını gördü. Yuzunden belliydi o da düsük sandı bence. Ultrasounda gectik kalp atısı duyuldu. Doktor cok ilginc bu kadar kanamaya kalp atısı var.dedi. İlaç iğne yzdı. İstirahat et. Buna ragmen kanama olurda düserse yapacak bişi yok dedi. Hala kan geliyor. Cok kötüyüm.