Aysegull123 Arkadaşlar merhaba 18 haftalık hamileyim bu sabah uyandığımdan beri sol kasığım yürüyünce ve bacağımı hareket ettirince acıyo hafif ağrıyo başıma gelen varmı çok korkuyorum
Lindam06 Aysegull123 canım benimde ağrıyor 17.haftama giricem doktora sordum rahim büyüdüğü için dedi. Benimde sağ ayağıma vuruyor genellikle kasık ağrısıyla birlikte
Aysegull123 Lindam06 valla çok korktum ya bide acı var kasığımda hareket ettikçe acıyo soğuk algınlığından acır dediler emin de olamıyorum çok korktum
Lindam06 Aysegull123 çok şiddetli olmadığı sürece problem yok bence kasıklarınızı sıcak tutmaya çalışın ben üşüyuncede sancı yapıp belime ayağıma vurabiliyor