alaismom Hamileliğin kaçıncı haftasında yapılıyor birde hastanede mi sağlık ocağı mı yapıyor aranıyor muyuz bilen biri yazabilir mi
Nurmert alaismom merhabalar eğer hamileliğinizi sağlık ocağına bildirdiyseniz sağlık ocağındaki ebeniz sizi vakti geldiğinde arayıp davet ediyor rutin kan tahlillerinizi de yapıyor. İlk doz için 20.haftada aramışlardı beni
Gulbahar47 Nurmert evet canım 22 eylülde kontrolüm var ebe sana haber vericem demişti ama sanırım aşı gelmemiş daha
ESRAFS Sağlık ocağına gebe oldugunuzu bildirmeniz lazım. Ben salı günü oldum ilk dozu. 18.hafta .onlar arayıp cagiriyorlar
Nurmert _gonca bildirmeniz gerekir çünkü bebeğiniz doğduğunda aşılarını vs de sağlık ocağında yaptıracaksınız sonuçta. Sizin için tetenoz aşısını da doktorların çoğu vurulmasını istiyor zaten