Evet kızlarr, bunu burda anlatmak için sabırsızlanıyodum şimdi yazıyorum. 26 Ağustos saat 3 civarı sancım gelmeye başladı tabi hemen anladım doğum sancısının olduğunu ve sıklaşmıştı annemi eşimi arayıp hemen çantamızı alıp hastaneye gittik alttan muayne yapıldı 5 cm açılmam vardı ama bu sefer sancım gitmişti doğumhaneye çıkarıldım bebek kilosu vs tekrar bakıldı iri bebek olduğu için doktorum bu bebeği normal doğurabilirsin dedi ve gaza getirdi beni tabi ☺️ Odaya geçtim üstümü vs giydim aradan 2 saat geçti ilerleme yok sancım yok doktorum yemek yememi söyledi sonra spor yapıcaz beraber dedi annemi de odaya almak istediğini söyledi annem geldi sıcak duş yürüyüş pilates topu herşeyi yaptık beraber ama saatler sonra bile 5 cm olmuştu sadece suni sancı verildi tabi egzersiz duş almayı bırakmıyoruz ama sadece 7 cm olmuştu çektiğim acı cabası sabah oldu 9 gibi uzman doktor geldi sezeryana alabileceğini söyledi izin istedi çok istedim ama sonrasından korktum biraz daha bekleyelim dedim ikinci suni sancı takıldı yarısına gelmiştik onunda ama yine de 7 cm di yorulmuştum tükenmiştim çünkü 18 saattir aç susuz uykusuz kalmıştım doktorum artık müdahale etmemiz gerektiğini söyledi rahim sıyırması vs yaptı sancım sıklaştı bende film koptu tabi ama en büyük şansım annem hep yanımdaydı doktorlar da öyle 19. Saatin sonunda suyumu patlattı ve müdahale etmeye devam etti kafasını gördüğünü söyledi doktorum 🥹 Ikınma hissi de gelmişti artık hemen doğumhaneye geçtik tek ıkınmada gelebileceğini söyledi ve öyle de oldu pes etmekten ıkındım ve kucağıma aldım bütün yorgunluğum gitti 🥰 Bebeğimde zor doğumdan dolayı sendrom kaldı ama 3 ay sonra geçiceğini söyledi şimdi ikimizde çok iyiyiz çok şükür 🥰❤️