Nili4321 Kızlar 19 haftalık hamileyim hapşırınca idrarımı tutamıyorum biraz kaçıyor tabi full elden gitmiyor ama iç çamaşırımı ıslatıyor bu normal mi yaa 😂
Bedisperk Nili4321 çok normal 😂 hatta ilerleyen haftalarda çok daha fazlası oluyor kendimden biliyorum 😂 bebişler büyüdükçe idrar kesesine baskı yapıyor o yüzden böyle oluyor
Tugbazdmr Nili4321 benimde kusarken oluyordu doktorum normal olduğunu söyledi, bir ihtimal doğumdan sonra da devam edebileceğini söyledi, ama 39. Haftamdayım öksürme hapşırma vs de gelmiyor artık 😂