Meri94 Merhabalar. Yeni üye oldum. 6 haftalık hamileyim. Mide bulantısı ve baş dönmesi beni bitiriyor. Kafamı kaldıramıyorum ayaga kalkamıyorum sürekli yatıyorum yemek yiyemiyorum. Tecrübelilerden tavsiye istiyorum teşekkürler şimdiden
Mervetopcu 7-8-9. Haftalar en ağır dönemlerimdi sonra yavas yavas azalıyo. Suan 14. Haftadayım sadece uzun süre aç kaldığımda çıkarıyorum. Sende aç kalmamaya çalış imkanın varsa yediğin seyleri başkası hazırlasın cünkü tikainiyosun ozamanda yiyemiyosun. Ben çoğunlukla kaşarlı tost ve tarhana çorbası yiyodum. çok kötü olursan serum taktır o baya iyi geliyo 3 gün rahat ediyosun.
Meri94 Mervetopcu hiç ayağa kalkamadığım için hiçbirşey yapamıyorum kokulardanda etkileniyorum tabi benimde yiyebildiğim tek şey çorba ve patates püresi 😕
Yasmin41 Benim de 5+6 kızlar benim de bugün daha çok mide bulantılarım oldu kalkamadm yataktan yatsam ayrı mide ağrısı kalksam ayrı mide bulantısı aşırı halsizlik çubuk kraker yedim yumurta çok severdim tiksindim yiyemiyorum leblebi attım ağzıma ama hala aynıyım eşim de kumpir alacak belki o iyi gelir
Meri94 Yasmin41 Benim ikinci gebeliğim birincisi dokuz haftalıkken kalbi durmuştu. O haftaya kadar hiçbir hamilelik belirtisi yoktu çok rahattım. Cinsiyette farkeder diyorlar bilemiyorum
Yasmin41 Meri94 yani mide bulantısı olduğunda cinsiyet ne diyorlar canım belirti olması iyi mi demek istedin?
Meri94 Yasmin41 kız da daha cok mide bulantısı olur dıyorlar bana hep de hurafe sanırım bilimsel bir şey yok galiba. Umarım uzun sürmez