Tugbazdmr Melodimm merhaba annemiz bildirimler açılmadığı zaman bu şekilde olabiliyor, bildirimlerin tümünü okundu olarak işaretlemek için sağ üst köşede tik var ona tıklayabilirsiniz 🙏🏽 mutlu formlar
Melodimm aminehumamoms Neden böyle ki acaba.Birde bakmisim postda birine bisey yazdım ama onun bana olan cevabını simdi goruyorum.Yani bildirimi bana gelmiyor.
NisaSevgili Tugbazdmr ben forumdan gelen bildirimleri hiç alamıyorum. Bunun sebebi nedir? Sadece bebek mesajları geliyor
Tugbazdmr NisaSevgili formdan gelen bildirimler ana ekranınıza düşmez sadece form içinden gözükebilir. 🌸