KIME Hastanelere iki gün önce yüzde 50 zam gelmiş diye duydum. İzmirde doğum ücretleri ne oldu bilen var mı? Ben egepol ya da Çınarlı düşünüyorum doktor anlaşması olduğu için
yenibirannis KIME evet bende egepolde yapcktım 3 haftada 1 zam getryolar Karataş’a gittim sabitledim doğum ücretimi zam gelsede ben sabitlediğim fiyatı ödiycem ve hepsinden uygundu ben gittiğimde şimdi ne kadar oldu bilmiyorum tbi
Asyabuse Hastanelere değil de doktor muayene ücretlerine diye duymuştum ben 😦 her şeye mi geldi acaba allah yardımcınız olsun
KIME yenibirannis sabitleme her hastanede yokmuş ama Egepol kabul etmiyor, Karataş iyi olmuş sevindim. Ne kadara sabitlediler
yenibirannis Ceylanv paranın tamamını verip fatura alıyosunuz yada parayı gerçeğini tarihi söylüyosunuz o tarihte veriyosunuz faturayı alıyosunz yeni zamdan etkilenmiyosunuz