Merhaba hanımlar diş ağrısı çekiyorum 2 aydır dün doktor kontrolünde antibiyotik yazdı diş hekimi ben çekemem doktor onay vermeden dedi doktora konuştum oda antibiyotik yazdı 1000 mg klamoks hiç kullandınız mı bir kere atım sonra eşim içime kurt düşürdü atma biley olur felan diye atmadım korktum açıkçası