Selam kızlar bugün muayenem vardı 39+4 deyim hiç açılma yumuşama yok dedi doktor bebek 3.800 kilo olmuş suyu azalmaya başlamış ama bende ne sancı ne belirti yoktu. Muayene sırasında rahim ağzını zorlayıp açtım dedi şu nişanı gördüm ,biraz kanaman olabilir hareket et vs dedi 3 güne doğumun olmalı artık yoksa planlama yapalım dedi. Aranızda bu şekilde doğuma giden böyle doğumu başlayan oldu mu??